Artikel archief

Vijvers Poortbos gebaggerd

17-01-2018 17:34
Eind 2017 zijn de vijvers in het Poortbos gebaggerd. Dit in opdracht van de Gemeente Terneuzen en Waterschap Scheldestromen. We kunnen dus weer een aantal jaar voort met deze wateren!

Feestavond op zaterdag 10 februari!

31-12-2017 13:55
Zie hieronder de uitnodiging: (wordt ook verstuurd per mail naar alle leden) Uitnodiging feestavond hsv de scheldehaven met logo 2018.doc (98304)

Viswedstrijden 2022

31-12-2017 11:25
                                             Zeeviswedstrijden   Datum Inschrijven Vissen Waterstand Zo. 26 juni 11:10 -...

Extra ledenvergadering 3 december

23-11-2017 11:14
hallo iedereen zoals jullie misschien wel weten staat zondag 3 december onze laatste clubwedstrijd van het seizoen op het programma. Deze zal gevist worden van 12.00 tot 15.00 aan ons viswater te nummer 7 met hopelijk dezelfde aantal meters vis tot gevolg als de 2 voorgaande...

Grote zeebaars voor Luc tijdens wedstrijd 22-10

22-10-2017 21:17
Een zeebaars van 62 centimeter.

14 oktober bootvissen met de Jan van Gent!

02-09-2017 12:08
Deze dag gaan we een dag bootvissen met de Jan van Gent uit Breskens. Vertrek Breskens haven om 07:45. Verwachte aankomst tijd Breskens zal zijn rond 16:00. De locatie van de visstek wordt de dag zelf bepaald. Er mag met 2 hengels de man worden gevist. De prijs zal 30 euro p.p. zijn. Let wel...

VISSTERFTE BRANDPUT

01-09-2017 12:10
Er is opnieuw grote vissterfte op de brandput. De oorzaak is niet bekend. Het wordt afgeraden om te vissen of in aanraking met het water te komen. Meer info volgt.

Vissen in de brandput na vissterfte

28-07-2017 20:57
Sinds de regenval van afgelopen weken is de waterkwaliteit van de brandput weer goed. Er kan dan ook weer gevist worden, vis zwemt er gelukkig zeker nog rond! De geruimde vissen waren vooral brasem en grotere karpers. Binnenkort wordt met de gemeente gesproken over hoe we vissterfte door...

Wedstrijd 8 juli vindt als nog plaats aan de Kapitale Dam

29-06-2017 21:44
We vissen de wedstrijd als nog bij de Kapitale Dam volgens de tijden zoals die op de wedstrijdkalender staan.

Grote vissterfte op de Brandput

17-06-2017 16:01
Er is woensdagavond vissterfte geconstateerd op de Brandput. De oorzaak ligt bij een gebrek aan zuurstof, waardoor vis massaal dood gaat. Geprobeerd wordt de Brandput te beluchten. Voorlopig is het dan ook niet toegestaan om te vissen. Meer informatie volgt. Met vriendelijke groet, Het bestuur
Onderdelen 31 - 40 van 84
<< 2 | 3 | 4 | 5 | 6 >>