Artikel archief

Vrijwilligers gezocht voor project 'Samen voor de Aal'

11-02-2017 12:14
Bron: sportvisserijzwn.nl Vrijwilligers gezocht voor project 'Samen voor de Aal' in Zeeland 03Jan Na de andere kustprovincies wordt in het voorjaar van 2017 ook in Zeeland een vismonitoring opgezet met kruisnetten in het kader van ‘Samen voor de Aal’. De focus ligt op glasaal (jonge aal)...

Vergunningen verkrijgbaar

27-01-2017 11:16
De vergunningen voor 2017 zijn inmiddels verkrijgbaar op de verkooppunten.

Wedstrijddata 2017

08-01-2017 14:17
De wedstrijddata voor 2017 is bekend, onder voorbehoud van goedkeuring tijdens de ledenvergadering. De uitnodigingen voor de ledenvergadering en feestavond zullen komende week (digitaal) verstuurd worden naar de leden.

Wedstrijd 27 november verzet naar zondag 4 december!

15-11-2016 12:06
Vanwege de sinterklaasintocht in Hoofdplaat op 27 november kan onze wedstrijd niet doorgaan en wordt deze nu gevist op zondag 4 december. Helaas moeten we het opnieuw verzetten, bij het maken van de wedstrijdkalender was een andere datum aan ons doorgegeven. Inschrijving zal zijn van...

Bootvissen met de Jan van Gent

20-10-2016 10:22
Rond 7:30 verzamelen bij de Visserijhaven waar ook de Festijn ligt afgemeerd. Vertrek is om 7:45 en aankomst terug +/- 16:00 uur. Er mag met twee hengels per persoon worden gevist.

Zeeviswedstrijd 18 september verzet naar 17 september, een extra speciale wedstrijd!

31-08-2016 18:30
De zeeviswedstrijd van 18 september wordt verzet naar 17 september. We vissen dan de zaterdagmiddag in plaats van de zondag. Onze datum valt helaas samen met een internationale wedstrijd die meetelt voor het Belgisch kampioenschap. De inschrijving én prijsuitreiking van deze wedstrijd vind ook...

WEDSTRIJD 27-8 & MEDEDELING VOORSPELD WEER

26-08-2016 22:02
Morgenavond (27-8) zal de tweede zoetwaterwedstrijd aan de Passageule ter hoogte van de Kapitale Dam gevist worden. De vangsten waren de laatste weken heel goed! Inschrijven ter plaatse: 16.30-16.55 Vissen: 17.00-20.00. We houden het weer voor morgenavond goed in de gaten. De laatste voorspellingen...

Haaien weekend op de Jan van Gent

22-08-2016 09:56
De eigenaren van de charterboot 'Jan van Gent' die vanuit Breskens vaart tipten ons over het door hun georganiseerde haaien weekend.

Gewijzigde datum en tijd zoetwaterwedstrijd

18-06-2016 11:03
Aangepaste wedstrijddatum en tijd: wedstrijd van 16 juli in de Passageule wordt verzet naar zondagochtend 17 juli. Locatie: Passageule ter hoogte van Kapitale Dam Inschrijven ter plaatse: 8.15 - 8.45 Vissen: 9.00 - 12.00 De aller eerste wedstrijd op ons nieuw viswater, wij hebben er in ieder...

Nieuwe sponsor: Jumbo Breskens!

04-06-2016 14:30
We mogen vanaf nu Jumbo Breskens als nieuwe sponsor verwelkomen. Jumbo Breskens zal bij elke zeeviswedstrijd de prijzen voor de tombola schenken!
Onderdelen 41 - 50 van 81
<< 3 | 4 | 5 | 6 | 7 >>