Artikel archief

Website bijgewerkt.

18-04-2015 17:40
Er was afgelopen tijd al het een en ander veranderd op de website, maar nu zijn alle pagina's bijgewerkt. Op deze website is alle informatie over het vissen in en rond Biervliet en Hoofdplaat te vinden is en alles over de nieuwe vereniging HSV De Schelde Haven. Op de pagina 'Wedstrijden' staat de...

Fusie

23-03-2015 15:30
Visclub de Oude Haven (Biervliet) en HSV de Schelde (Hoofdplaat) fuseren tot HSV de Schelde Haven. Meer info volgt.

Algemene ledenvergadering

23-02-2015 15:57
De algemene ledenvergadering wordt op vrijdag 27 februari a.s. gehouden in "De Vriendschap" te Hoofdplaat. Aanvang 19:30.   Hopelijk tot vrijdag.

Wijziging datum zeeviswedstrijd naar zaterdag 22 november!

11-11-2014 18:59
Beste,In verband met de Sinterklaasintocht in Hoofdplaat die op hetzelfde moment plaatsvind als de beoogde viswedstrijd op 23 november is er besloten de wedstrijd een dag eerder te houden.De tijden blijven wel ongewijzigd.De wedstrijd zal dus plaatsvinden op:Zaterdag 22 november.Inschrijven: 11:30...

Informatie Zeeviswedstrijd 23 november

08-11-2014 16:31
Beste lid of belangstellende,Over twee weken, op zondag 23 november, is het zover. De vierde viswedstrijd en tevens laatste viswedstrijd van 2014.De wedstrijd zal in samenwerking met HSV de Schelde, de visclub van Hoofdplaat, georganiseerd worden. Er is voor gekozen om volgens de...

Uitslag viswedstrijd 6 september.

06-09-2014 19:00
De winnaar van deze viswedstrijd is Luc Bertram met 230 centimeter aan vis. In totaal zijn er 49 vissen gevangen deze wedstrijd! Check 'Wedstrijduitslagen' voor de verdere uitslag deze wedstrijd!

Zeeviswedstrijd 6 september

06-09-2014 11:00
Zeeviswedstrijd is op 6 september van 11:00 tot 14:00.  2 euro voor leden en 3 euro voor niet leden. Ter plaatsen inschrijven. Locatie Magereind, 4511 Breskens.  

Zeeviswedstrijd 6 september 2014

01-09-2014 17:31
Zeeviswedstrijd 6 september 2014 – Visclub De Oude Haven.   Op zaterdag 6 september a.s. houdt Visclub De Oude Haven een wedstrijd vanaf de kant aan de Westerschelde. De zeeviswedstrijd start om 11:00 en duurt tot 14:00. Inschrijven kan ter plaatse vanaf 10:30. Deelname is €2,- voor leden en...

Kees Hamelink V.O.F. start met webwinkel.

01-09-2014 17:26
De lokale hengelsportzaak Kees Hamelink heeft nu ook een webwinkel die te vinden is op www.keeshamelink.com Een deel van het ruime assortiment is nu ook online te bestellen.

Nieuws, vijvers Poortbos Biervliet binnen de VDOH vergunning!

19-08-2014 12:38
Vanaf 1 augustus behoren de vijvers van het Poortbos ook binnen de vergunning van Visclub De Oude Haven (VDOH). Aanvullende informatie wordt deze maand verstuurd naar de leden. In de tweede kleinere vijver wordt al goed vis gevangen, waaronder veel vaak kleinere karper en baars.  Maar vergis...
Onderdelen 71 - 80 van 84
<< 5 | 6 | 7 | 8 | 9 >>